دکلمه غزلیات حضرت حافظ

در این وبلاگ دکلمه غزلیات حضرت حافظ به دوستداران آن حضرت تقدیم می گردد. غزل ها در آپارات و یوتیوب هم بارگذاری می شود.

دکلمه غزلیات حضرت حافظ

در این وبلاگ دکلمه غزلیات حضرت حافظ به دوستداران آن حضرت تقدیم می گردد. غزل ها در آپارات و یوتیوب هم بارگذاری می شود.

غزل 053 - منم که گوشه میخانه

دکلمه غزل منم که گوشه میخانه با صدای نسرین محمدی  

 

منم که گوشه میخانه خانقاه من است                    دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است  

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک                  نوای من به سحر آه عذرخواه من است  

ز پادشاه و گدا فارغم بحمد الله                           گدای خاک در دوست پادشاه من است  

غرض ز مسجد و میخانه ام وصال شماست           جز این خیال ندارم خدا گواه من است  

مگر به تیغ اجل خیمه برکنم ور نی                      رمیدن از در دولت نه رسم و راه من است  

از آن زمان که بر این آستان نهادم روی               فراز مسند خورشید تکیه گاه من است  

گناه اگرچه نبود اختیار ما حافظ                           تو در طریق ادب باش گو گناه من است   

نظرات 2 + ارسال نظر
نیکی دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 13:51

دوست عزیزم پاینده باشی واقعا لذت بردم

سپاس از لطف و محبت شما

رضا چهارشنبه 21 تیر 1396 ساعت 17:07

دعای گوشه نشینان بدرقه راهتان

آمین . ممنون از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد